De ce noi?

Firma SC SAVEDOC SRL ofera solutii si servicii personalizate fiecarei firme, potrivit dorintei si bugetului ei.

 De ce cu noi?

Pentru ca dispunem de personal specializat care cunoaste si aplica in mod corect legislatia in domeniu asigurand confidentialitate in manipularea informatiei. Inca de la infiintare firma SAVEDOC SRL este certficata ISO 9001.


 De ce depozitare?

Pentru ca dispunem de conditii optime de pastrare, veti scadea cosutrile de exploatare si mentinere, informatiile dvs vor fi protejate si veti avea acces rapid la documentul solicitat.


 De ce arhivare?

Pentru ca asigura suport de decizie in monitorizarea, administrarea si controlul proceselor de management, ordine si evidenta in orice moment, costuri reduse si accesare rapida a informatiei.

 

Cine suntem?

Firma SC SAVEDOC SRL a luat fiinta in 2005. Prin activitatea ei se adreseaza atat agentilor economici privati, cat si companiilor si institutiilor de stat.

 

 De ce arhivare?

Legislatia in domeniu obliga creatorii de documente, persoane juridice sa pastreze o perioada determinata de timp anumite informatii si sa asigure clasarea, conservarea, accesul liber si cercetarea acestora.

In conformitate cu dispozitiile Legii nr. 16/1996, a arhivelor, sunteti obligat sa:

  • Inregistrati si sa tineti evidenta tuturor documentelor primite;
  • Pastrati informatia o perioada de timp determinata;
  • Constituiti fondul arhivistical firmei;
  • Intocmiti instrumentele de evidenta a arhivei proprii;
  • Efectuati operatiunile de inventariere a documentelor arhivate;
  • Asigurati conditiile legale de pastrare, conservare si folosire a arhivei.

 

 

Facilitati

 

Apeland la serviciile noastre veti beneficia de urmatoarele facilitati:

  • Apeland la serviciile firmei noastre, pe langa reducerea cheltuielilor legate de aranjare, depozitare, costuri salariale asigura aplicarea stricta a noilor reglementari legale;
  • Spatiul a devenit o problema din ce in ce mai mare in privinta costurilor, un spatiu desemnat special pentru activitatea de arhivare putand avea costuri de aranjare si intretinere. Puteti utiliza spatiul in alte scopuri aducatoare de profit;
  • Serviciul de administrare va asigura clasificarea, pastrare si distrugere a documentelor in deplina concordanta cu legislatia in vigoare;
  • Personalul desemnat este disponibil sa va administreze corect arhiva companiei dumneavoatra;
  • Depozitarea in spatiul securizat al firmei permite un acces mult mai rapid decat in depozitul creatorului de documente.

 

 

Clienti SAVEDOC

Clienti